لیست قیمت لوله پنج لایه بی تی اس

در این پیچ به بررسی اخرین لیست قیمت لوله پنج لایه بی تی اس خواهیم پرداخت. یکی از مهمترین بخش ها در ساختمان قسمت تاسیسات لوله کشی آب و شوفاژ بوده و استفاده از متریال خوب میتواند رفاه ساکنین و کیفیت ساختمان را افزایش دهد. از آنجا که در حال حاضر از برترین لوله اتصالات, لوله کشی پنج لایه است, بهتر است که در هنگام ساخت بنا برای قسمت لوله کشی آب و لوله کشی پکیج از لوله اتصالات پنج لایه استفاده کرد. لوله اتصالات پنجلایه بی تی اس که جزو 5 برند برتر لوله اتصالات داخلی محسوب میشود, میتواند گزینه خوب و مطمینی برای لوله کشی ساختمان محسوب شود.

شرکت بهتراشان سپاهان( بی تی اس) نخستین برنده نشان استاندارد ملی ایران در زمینه اتصالات لوله های پنج لایه،از بزرگترین تولید کنندگان اتصالات برنجی و شیر آلات در سطح انبوه می باشد این شرکت با برخورداری از دانش فنی روز و خطوط تولید مجهز قادر به تولید بسیاری از قطعات برنجی جهت رفع نیاز صنایع مختلف میباشد.

شرکت لوله و اتصالات بهتراشان صنعت یکی از کارخانه جات مطرح لوله و اتصالات پنج لایه است که نزدیک به 25 سال پیش با ورود لوله و اتصالات پنج لایه به کشور با تولید اتصالات برنجی پرسی و کوپلی کار خود را در این زمینه شروع و بعد از چند سال اقدام به تولید لوله های پنج لایه هم نمود. کیفیت اتصالات لوله های بهتراشان به اندازه ای خوب بود که بسیاری از تولیدکنندگان برای صرفه جویی و اصلاح سیستم تولید, سفارشات خود را به این کارگاه تولیدی داده و در حال حاضر این شرکت با گسترش حجم تولید یکی از تولیدکنندگان مطرح در این زمینه به شمار میرود.

هرچند که بهتراشان صنعت تبلیغات و سر و صدای فراوانی ندارد,اما به دلیل کیفیت بالای اقلام تولیدی و همچنین حضور همیشگی در بازار در حال حاضر بخشی از بازار فروش لوله اتصالات پنج لایه در اختیار دارد. به همین علت خدمات ساختمان کارا در همان ابتدا اقدام به اخذ نمایندگی لوله bts بهتراشان در تهران نموده تا بتواند سبد فروش خود را تکمیل کند. در مقایسه با دیگر برندهای ایرانی موجود در بازار لیست قیمت بهتراشان بسیار قیمت مناسب است.

لیست قیمت لوله پنج لایه بی تی اس

آخرین لیست قیمت لوله پنج لایه بی تی اس

لیست لوله اتصالات پنج لایه BTS حاوی لوله های پنج لایه تا سایز 110 و اتصالات تا سایز 63 بوده که اتصالات تا قطرهای بیشتر به صورت پرسی و اتصالات کوپلی تا سایز 32 موجود  است. از سایز 40 به بالا اتصالات فیتینگ یا رزوه ای به شکل کلمپی تولید میشوند.

انواع زانو پرسی, بوشن پرسی, سراهی مساوی پرسی, سه راهی تبدیل پرسی, زانو یکسردنده پرسی صفحه دار و خاردار دیواری, چپقی پرسی, تبدیل پرسی تا سایز بالا از اتصالات پرسی بوده و اتصالات کوپلی هم بدین شکل تا سایز 32 در نمایندگی لوله bts موجود میباشند.

نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *