نصب تخت خواب

خدمات جابجایی و نصب تخت خواب سراسر تهران

اعزام نصاب تخت خواب بدون تعطیلی 09129242783-22537778

باز و نصب تخت خواب تاشو جک دار , نصب تخت خواب دونفره , یک نفره, نصب تخت خواب کودک و نوجوان, تغییر اندازه تخت خواب کودک و نوجوان. نصب و مونتاژ انواع کمد, دروار و میزبار.

نصب کلیه لوازم منزل, لوستر, ماشین لباسشویی, ماشین ظرفشویی, هود, سینک گاز , باز و بستن وسایل منزل هنگام اسباب کشی و نقل مکان.

نحوه نصب تخت خواب های مختلف, بستگی به مدل و ساختار تولید و استفاده آنها دارد. تخت خواب های معمولی در ساده ترین مدل یک چهارچوب چوبی یا فلزی هستند که تشک خواب را فرا گرفته و تشک با قرارگرفتن بر روی پایه یا قاب تشک از زمین فاصله میگرند. قطعات چهارچوب تخت خواب عبارتند از قید تخت خواب که در طرفین تخت قرار میگیرد. تاج تخت خواب که در قسمت فوقانی تخت خواب و پاخور که در پایین تخت خواب است.

از لحاظ اندازه تخت خواب ها به انواع دو نفره و تک نفره تقسیم بندی میشوند که البته بسته به طراحی ممکن است هر یک از آنها اندازه های مختلفی داشته باشند.

با توجه سلیقه و مدل ساخت تخت خواب های مانند تخت خواب تاشو و جک دار , تخت خواب کودک و نوجوان, تخت خواب کشودار و تخت خواب معمولی تولید میشوند که البته همه مدل های فوق از یک فرمول نصب پیروی کرده و فقط نصب تخت خواب جک دار و تاشو کمی متفاوت و تخصصی است.

در ادامه به نحوه نصب انواع تخت خواب دونفره ,تک نفره , تخت تاشو و جک دار میپردازیم.

نصب تخت خواب

نحوه نصب تخت خواب معمولی

برای نصب تخت خواب ابتدا محل نصب تخت خواب را انتخاب کرده و سپس اقدام به نصب آن میکنیم.

محل نصب تخت خواب بایستی با توجه به محل در و پنجره, کمد, میز آرایش و دیگر وسایل موجود در اتاق خواب تعیین شود.

بعد از انتخاب محل نصب, با تنظیم کردن محل پیچ های و L های موجود در پک تخت خواب توسط پیچ چوب که گام بلندتری دارند, توسط پیچ گوشتی دستی یا شارژی اقدام به بستن پیچ های متصل کردن  پیچ های تخت خواب میکنیم. در ابتدا لازم است محل نصب و قرار گیری ال تنظیم شده و در صورت اطمینان از تراز و شاقول بودن قطعات مختلف اقدام به سفت کردن پیچ های تخت خواب کنیم. بهتر است در نصب تخت خواب از چسب استفاده نشود.

بعد از متصل کردن قید یا چوب های کناری تخت خواب به تاج به سراغ متصل کردن پاخور تخت خواب به قیدهای کردن و بعد از اطمینان از محکم شدن آنها قاب تشک را درون تخت خواب قرار داده و خوشخواب را روی آن بیندازیم.

نصاب تخت خواب

در نگاه اول شاید یک نصاب تخت خواب کار راحتی داشته باشد, و حتی نصب تخت خواب از عهده افراد عادی نیز برآید, اما به دلیل تجربه بالای این افراد و قیمت بالای تخت خواب بهتر است نصب تخت خواب را به افراد حاذق سپرده و از نصب تخت خواب حتی معمولی هم توسط افراد بی تجربه و ناشی اجتناب کنید, چرا که در صورت خراب شدن حتی جای پیچ تخت خواب, تعمیرات آن به مراتب پرهزینه تر از دستمزد نصب تخت خواب است.

نصاب تخت تاشو

یک نصاب تخت تاشو یک فرد متخصص در باز کردن , تعمیر و نصب تخت خواب های تاشو یا کمجا است.

حتی باز کردن تخت تاشو نیز نیاز به تجربه و مهارت فراوانی داشته و در صورت قصور در باز کردن تخت خواب به خصوص در جک های تخت خواب, ممکن است به جک تخت تاشو آسیب رسیده و ناچار به تعویض جک تخت خواب شوید.

در هنگام نصب تخت تاشو نیز, مهمترین قسمت نصب جک تخت خواب است که بایستی با تنظیم نصب جک دار انجام شود.

هزینه نصب تخت تاشو

به دلیل وفت گیر بودن و نیاز به کمک برای نصب تخت خواب تاشو و جکدار, هزینه تخت تاشو نسبت به تخت خواب معمولی بیشتر بوده و بین 400 تا 800 هزار تومان بسته به مدل تخت خواب متغیر است. هزینه نصب تخت خواب معمولی نیز از 250 هزار تومان به بالا شروع میشود.

نصاب تخت کودک و نوجوان

نصب تخت کودک و نوجوان نیز مانند تخت خواب های معمولی بوده و به دلیل اینکه این نوع تخت های قابلیت بزرگتر و کوچکتر شدن دارند, و همیچنین حفاظ هایی که برای جلوگیری از سقوط کودکان در نظر گرفته شده است, مونتاژ آنها کمی مشکل بوده و به طور کلی در نصب انواع تخت خواب چوبی بایستی به خراب نشدن جا پیچ ها و گم نشدن پیچ و مهره و یراق آلات تخت خواب دقت فراوانی نمود.

یک نصاب تخت کودک و نوجوان و تخت خواب معمولی علاوه بر تسلط به بازکردن و نصب تخت خواب بایستی با همراه داشتن برخی پیچ و مهره های معمولی کار نصب تخت خواب را انجام دهد. جهت ارایه کلیه خدمات تاسیساتی و نصب لوازم منزل با ما تماس بگیرید.

نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *