لیست قیمت لوله آذین

آشنایی با روش کارکرد و تهیه به روزترین لیست قیمت لوله آذین لوله سپاهان

جهت دریافت لیست قیمت لوله آذین کلیک کنید.

به دلیل اینکه لوله و اتصالات آذین پرفروش ترین لوله تک لایه پلی پروپلین در ایران محسوب میشود , تقریبا میتوان گفت که تعیین کننده قیمت بازار در این زمینه شرکت آذین لوله سپاهان گیتی پسند میباشد. از لحاظ حجمی نیز شاید این ادعا دور از باور نباشد که لوله تک لایه آذین تقریبا بیش از نیمی از بازار فروش لوله اتصالات سفید یا سبز را در دست داشته باشد.

گستردگی فروش لوله آذین علاوه بر قیمت مناسب, کیفیت عالی و گستردگی پشتیبانی این است که قطعات لوله و اتصالات آذین همواره در حال اصلاح کیفی و کمی هستند. در صورتیکه ابداع یا پیشنهاد تولید قطعه مصرفی و لازم دیده شود, آذین لوله حتما در راستای مشتری مداری و تامین لوازم مجریان لوله کشی و کارفرمایان خود پیش قدم شده و اقدام به طراحی قالب و تولید انبوه قطعات مینماید. کلیه قطعات لیست قیمت لوله آذین به صورت اتوماسیون, کنترل کیفیت شده و کمتر دیده شده است, که قطعات معیوب به دست مشتری رسیده یا در حین کار آسیب دیده باشد.

تقریبا نزدیک به سی سال پیش بنای این شرکت نهاده شد و با تداوم در تولید و اصلاحات در خط تولید و تهیه مواد بکار رفته این شرکت توانست در کمتر از ده سال بعد از عمر خود در جایی که شاید نزدیک به 200 تولیدکننده رقابت میکردند , آذین را به یک سوپربرند در زمینه خود تبدیل کرد.

محصولات آذین توانسته هزینه و قیمت لوله کشی ساختمان را نیز به شدت تحت تاثیر خود قرار دهد.

لیست قیمت لوله آذین

تخفیف لیست قیمت لوله آذین

بهترین روش برای تهیه لیست قیمت لوله آذین ,مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات حسین پور است که یکی از پرسابقه ترین و پرفروش ترین نمایندگی لوله آذین در تهران میباشد . تخفیف لیست قیمت لوله آذین نیز در این فروشگاه از 25 تا 35 درصد و برای بارهای دربستی با ارسال رایگان همراه میباشد. معیار فروش ما لیست قیمت آذین بوده واین لیست قیمت علاوه بر تضمین اصالت کالا موجب تعدیل قیمت لوله و اتصالات پلیمری در کشور شده است. تخفیف های باورنکردنی را از ما بخواهید.تخفیف های نمایندگی لیست قیمت آذین در پایپ بازار به شکلی است, که بسیاری از همکاران ما ترجیح خریدشان ما باشیم. این مساله به دلیل ارزان تمام شدن و پشتیبانی فروشگاه ما از آنهاست.

نمایندگی لوله آذین در تهران

فروشگاه لوله و اتصالات حسین پور یک فروشگاه دو منظوره فیزیکی و اینترنتی است که به دلیل انبوه فروشی و دریافت کمترین سود ممکن است مشتریان به یکی از پرفروش ترین  نماینده لوله آذین تهران بدل شده است. اعطای تخفیف تا 24 درصد سود به لیستهای لوله اتصالات آذین با حجم بالا توانسته این فروشگاه را به معیار ارزان فروشی و تعیین قیمت کلیه نمایندگی های لوله و اتصالات در کل کشور بدل کند.

لوله آذین چیست

لوله آذین برند یک نوع از لوله و اتصالات از جنس پلی پروپلین پلیمری تک لایه یا همان لوله های سبز قدیمی یا سفید پلاستیکی است که در همه جا میتوان یافت. قیمت مناسب همراه با دسترسی و اجرای آسان این لوله کشی توانسته جای لوله های فلزی را به راحتی پرکند.

لوله آذین بخاطر لیست قیمت مناسب به راحتی برای روشهای لوله کشی آب ساختمان و لوله کشی شوفاژ جایگزین مناسبی شود.

دفتر فروش لوله آذین

دفتر فروش لوله آذین نمایندگی جسین پور واقع در نزدیکی خیابان بنی هاشم بوده و البته نمایندگی دیگری در بازار تهران نیز شعبه دارد. انبارهای این نمایندگی در غرب تهران شادآباد , شرق تهران خیابان اتحاد , مرکز تهران فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار , جنوب تهران باقرآباد و شمال تهران شمس آباد مباشد و برای کلیه شهرستانها بار از مبدا تهران یا اصفهان ارسال میشود.

اخذ نمایندگی لوله آذین

برای اخذ نمایندیگ لوله آذین ابتدا بایستی یک عاملیت فروش از نمایندگی آذین لوله در تهران ( فروشگاه حسین پور گرفته و سپس با بالا رفتن فروش و تسلط به بازار اقدام به اخذ نمایندگی رسمی کنید . زیرا گرفتن نمایندگی تعهدات مشکلی داشته که در صورت عدم تسلط به بازار ممکن است باعث ضرر و زیان شما شود . چرا که همه نمایندگان شرکت گیتی پسند طبق لیست قیمت لوله آذین تخفیف مشخصی دریافت میکنند.

مشخصات لوله آذین

با ساخت پلاستیک ها  , لوله های پلیمری نیز جایگزین لوله های فلزی, فولادی و مسی شده اند که با اصلاح و اخذ استانداردهای روز روانه بازار شده اند.این لوله های رنگی سبز و  سفید , لوله اتصالات با وزن کم , نسبتا محکم و از جنس  مواد پلی پروپیلن راندوم کوپلیمر ساخته شده اند. لوله سفید با نام های لوله سبز, لوله پلی پروپیلن, لوله تک لایه یا لوله pp در صنعت ایران به راحتی تولید شده و کیفیت مناسبی نیز دارند . ارایه لیست قیمت لوله آذین به صورت دوره ای و اصلاحات اساسی از ابتدا تا کنون نیز بخشی از این روند رو به جلو است.

شرکت گیتی پسند شرکت مادر آذین لوله سپاهان اصفهان از بزرگترین تولید کنندگان لوله های پلی پروپیلن تک لایه و پنج لایه در ایران می باشد. مواد اولیه محصولات گیتی پسند, پلی پروپلین راندوم نوع 3 با نام اختصاری 3 PPRC TYPE بوده که از تولید کنندگان معتبر جهانی تهیه می شود . مواد اولیه اذین شرکت پس از آزمایش و بررسی  و تائید شدن در پروسه تولید قرارگرفته و محصولات در مراحل کنترل اولیه، حین فرایند و کنترل کیفیت پس از تولید مورد بازرسی و کنترل کیفیت دقیق قرار می گیرد.

نویسنده

2 دیدگاه

  1. با سلام
    و عرض ادب وقت بخیر.ً من میخواستم نمایندگی شرکت شما را داشته باشم اگه امکانش هست لطفا شرایط را اعلام‌بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *