قیمت فوم شانه تخمه مرغی گرمایش کف

در این نوشته به بررسی راهکارهایی برای خرید به قیمت فوم شانه تخمه مرغی گرمایش از کف خواهیم پرداخت. البته املای صحیح آن فوم شانه تخم مرغی است.

در حال حاضر گرمایش از کف به عنوان یکی از آخرین روش های گرم کردن ساختمان ها به حساب می آید. سیستم گرمایش از کف یک روش متفاوت استفاده از پخش کننده گرمایشی و متناظر با رادیاتور, فن کویل و داکت اسپلیت است و قابلیت کار با موتورخانه شوفاژ و پکیج های دیواری و زمینی را دارد. از پیش نیازهای مهم در عملیات گرمایش از کف عایق کاری حرارتی و ایزولاسیون گرمایشی گرمایش از کف است که در حال حاضر رایج ترین استفاده از انواع فوم های مختلف است. یونولیت یا فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف نیز از جمله قیمت فوم شانه تخمه مرغی گرمایش از کفسبک ترین و با کیفیت ترین فوم های گرمایش از کف است که در کنار این مزیت, چیدمان لوله ها و عدم نیاز به بست ریلی و خاردار نیز از محاسن به کارگیری فوم شانه تخم مرغی است. اما در خرید و استعلام قیمت فوم شانه تخمه مرغی بایستی موارد و نکاتی را مدنظر قرار دهید, که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

 

پارامترهای موثر بر قیمت فوم شانه تخمه مرغی گرمایش از کف

سیستم گرمایش از کف را میتوان حتی بدون فوم نیز اجرا نمود, اما پرت حرارتی و مصرف انرژی باعث استفاده از فوم های عایق شده و از طرفی در مناطق سردسیر بدون استفاده از عایق گرمایش از کف, محیط گرم نخواهد شد. اما مساله اصلی نه استارت سیستم گرمایش از کف, که طول عمر آن است. با توجه به اینکه تجهیزات گرمایش از کف در زیر پوشش سرامیک,پارکت و… قرار داشته و در صورت خرابی احتمالی, مخارج رفع این خرابیها آن بسیار سنگین است, از این جهت بایستی , هم در خرید لوازم گرمایش از کف و فوم شانه تخم مرغی و هم در اجرای دقیق , بهترین کیفیت را در نظر بگیریم. در پاراگراف بعدی شاخصه های موثر قیمت فوم شانه تخمه مرغی گرمایش از کف را بررسی میکنیم.

فوم شانه تخم مرغی چیست؟

فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف (یا به عبارت دیگر یونولیت تخم مرغی) از جمله روش‌های متداول برای عایق‌بندی گرمایشی و بهبود ایزولاسیون حرارتی فضاها است. استفاده از این نوع فوم در سال‌های اخیر رواج بیشتری یافته است. فوم گرمایشی شانه تخم مرغی از پلی‌یورتان سلول باز تولید می‌شود.

این فوم‌ها از سلول‌های باز پلی‌یورتان تشکیل شده‌اند که به خاطر ساختار متراکم و حباب‌دار آنها، صدا را به خوبی جذب می‌کنند. با نصب این فوم در دیوارها، سقف یا کف فضاها، می‌توانند انتقال صدا را کاهش داده و کیفیت صوت را بهبود بخشند. همچنین، فوم شانه تخم مرغی گرمایش کف از جنس پلی‌یورتان تولید می‌شود که مقاومت قابل توجهی در برابر حرارت و رطوبت دارد.

فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف یا یونولیت گرمایش از کف به صورت ساده یا بدون روکش و روکش دار تولید و عرضه میشوند. انواع فوم های شانه تخم مرغی روکش دار کیفیت عایق بندی بهتری داشته و با دو نوع روکش فویل آلومینیومی و الاستومری پوشش داده میشوند. البته انواع ساده فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف با چگالی و دانسیته بالا کیفیت بسیار خوبی دارند.

با استفاده از فوم شانه تخم مرغی گرمایش کف، می‌توان ناخواسته‌های صوتی را جذب کرده، انعکاس صدا را کاهش داده و کیفیت صوت را بهبود بخشید. این روش در فضاهای مختلفی مانند استودیوهای ضبط صوت، سالن‌های کنفرانس، تئاترها و سایر محیط‌هایی که نیاز به کاهش انتقال صدا و بهبود آکوستیک دارند، استفاده می‌شود.

فوم شانه تخم مرغی نوعی فوم است که برای کاربردهای حرارتی دیواره ها و به خصوص از کف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فوم‌ها به شکل یک فوم سبک و حباب‌دار تشکیل می‌شوند. آنها عمدتاً برای کاهش انتقال گرما در فضاهای داخلی، اماکن مسکونی, اداری و تجاری نیاز به کاهش انتقال صدا دارند، استفاده می‌شوند. این فوم‌ها عمدتاً به عنوان عایق حرارتی عمل می‌کنند و می‌توانند بهبود گرمایش و کاهش مصرف سوخت را در اماکن بزرگتر و باز همچون سالن‌های بزرگ و حتی سوله های تولیدی ضبط بهبود بخشند.

قیمت فوم شانه تخمه مرغی گرمایش کف

قیمت فوم شانه تخمه مرغی گرمایش از کف میتواند مهمترین عاملی در خرید فوم شانه تخم مرغی باشد. فوم های شانه تخم مرغی در ابعاد و کیفیت های مخلتفی تولید و به فروش میرسند که قیمت آنها را متمایز میکند. اگر قصد اجرای با کیفیت گرمایش کفی را دارید, یونولیت شانه تخم مرغی گرمایش از کف با کیفیت را بدون توجه به قیمت آن خرید کنید.

فوم های شانه تخم مرغی در پدهای متفاوت و از هر عدد بین 75 تا 120 هزار تومان به فروش میرسند. با توجه به اینکه متراژ هر فوم معمولا از یک متر مربع کمتر است, هزینه خرید فوم شانه تخم مرغی بین 105 تا 140 هزار تومان هزینه دارد.

ابعاد فوم شانه تخمه مرغی گرمایش کف

بسته به نوع ماشین آلاتی که تولیدکننده تجهیز شده, ابعاد فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف احتمالا تفاوت هایی دارند. این فوم ها در ورقه های با اندازه های 70*50, 65*105 و 63*123 و اندازه های دیگر تولید میشوند که متداول ترین آنها اندازه 105, است. 

قطر فوم شانه تخمه مرغی گرمایش کف

ضخامت های زیادی از این فوم ها تولید میشود, اما قطر 42و 50 میلیمتر بهترین نوع خرید فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف است. این فوم ها از قطر 25 میلیمتر نیز تولید میشوند, اما رند استفاده آنها در ضخامت 4 تا 5 سانتیمتر است. 

دانسیته فوم شانه تخم مرغی

چگالی یا دانسیته یکی از پارامترهای تعیین کننده در کیفیت و قیمت فوم شانه تخمه مرغی گرمایش از کف است. در واقع چگالی نمایانگر وزن و فشردگی این نوع یونولیت هاست که به تبع آن کیفیت عایق بندی و طول عمر این فوم ها را نیز افزایش میدهد. فوم های شانه تخمه مرغی در چگالی 20,25,30,35, و 40 تولید میشوند. برای خرید فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف با چگالی مناسب به فروشگاه لوله و اتصالات پایپ سرویس مراجعه کنید.

فوم شانه تخم مرغی با پوشش

برخی از تولیدکنندگان فوم شانه تخم مرغی برای بهبود و اصلاح کیفی , فوم ها را با استفاده از روش های متفاوتی پوشانده و رنگ بندی میکنند. با این وجود این کار تاثیر فاحشی بر کیفیت آنها گذاشته و تقریبا مانند انواع فوم ساده عمل میکنند, اما قیمت فوم شانه تخمه مرغی روکش دار تا حدود 10 درصد گران تر است.

کارخانه سازنده فوم گرمایش از کف

در بسیاری از نقاط ایران تولید کننده های فوم شانه تخم مرغی وجود دارند, اما با توجه به کیفیت نازل بعضی از آنها نمیتوان بر روی هیچ یک نظر خاصی داده و بهترین راه خرید فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف, تهیه این اقلام از فروشگاه های معتبر و متخصص این گونه فوم هاست. با توجه به اینکه مصرف کننده عادی اطلاع کمی راجع به نکات فنی آنها دارد, بهتر است قبل از خرید با یک کارشناس خبره در این زمینه مشورت کرده و از چندجا استعلام قیمت بگیرید. فوم شانه تخم مرغی تهران, فوم شانه تخم مرغی تبریز, فوم شانه تخم مرغی اصفهان, فوم شانه تخم مرغی کرج و فوم شانه تخم مرغی نیشابور و مشهد از نمونه فوم های با کیفیت و معروف این نوع عایقها هستند.

محل کارخانه یا انبار فوم و هزینه حمل و نقش آن به دلیل حجیم بودن فومها, تاثیر زیادی بر قیمت تمام شده یونولیت گرمایش از کف دارد.فوم شانه تخم مرغی نیوپایپ و سوپرپایپ تولید نشده و وجود ندارد. برای مشاوره و خرید فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف در سراسر کشور به سایت تهران پایپر مراجعه نمایید.

نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *