قیمت لوله اتصالات پوش فیت پلی ران

در این نوشته به بررسی قیمت لوله اتصالات پوش فیت پلی ران خواهیم پرداخت. در بخش تاسیسات و لوله کشی ساختمان یکی از مهمترین بخشها, لوله کشی فاضلاب ساختمان میباشد که به دلیل اینکه در زیرکار قرار داشته و تعمیرات آن بسیار مشکل و هزینه بر بوده و بعضا با تخریب ساختمان همراه میشود, بایستی در هنگام طراحی و اجرا با دقت انجام شده و از بهترین نوع لوله و اتصالات موجود برای اجرا استفاده شود.

یکی از بهترین و مدرن ترین نوع لوله و اتصالات موجود در دنیا, لوله اتصالات پوش فیت هستند که از مقاومت بسیار خوبی در برابر تنش های فیزیکی و مواد شیمیایی برخوردار بوده و در ضمن طول عمر بالایی داشته و کمتر دچار رسوب گرفتگی میشوند. این نوع لوله های پلیمری در حال حاضر رایج ترین نوع لوله اتصالات مورد استفاده در لوله کشی فاضلاب ساختمانها و پروژه های بزرگ هستند.

کارخانه پوش فیت پلی ران به عنوان اولین تولیدکننده لوله های پلیمری در کشور که قبل از انقلاب تاسیس شده به عنوان بهترین مارک لوله پوش فیت در حال فعالیت بوده و با توجه به کیفیت آن پرفروش ترین نوع لوله اتصالات پوش فیت در کشور است. قیمت لوله اتصالات پوش فیت پلی ران که در سه مدل پوش فیت تولید میشود, در مقایسه با دیگر برندهای داخلی تا حدی بیشتر است, اما به دلیل کیفیت منحصر به فرد آن, همواره به عنوان نخستین گزینه خرید لوله پوش فیت برای مجریان, پیمانکاران و سازندگان در نظر گرفته میشود. لیست قیمت پوش فیت پلیران در سه مدل پوش فیت سایلنت, پروتکت و جنرال سایلنت منتشر شده که قیمتهایی متفاوت داشته و در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

قیمت لوله اتصالات پوش فیت پلی ران

لیست قیمت لوله اتصالات پوش فیت پلی ران

لیست قیمت لوله اتصالات پوش فیت پلی ران دارای کدبندی , قیمت و تنوع محصولاتی است که در کنار لوله و اتصالات, بست ها و تجهیزات را نیز شامل میشود. هر یک از انواع لوله و اتصالات پوش فیت پلی ران دارای قیمتهای خاصی هستند که با توجه به مواد اولیه و کیفیت های هر یک تعیین میشود. بسته به شرایط بازار و نوسانات قیمت و همچنین میزان خرید, طبق لیست قیمت لوله اتصالات پوش فیت پلی ران یک تخفیف درصدی شامل محصولات خریداری شده در نمایندگی پلیران به خریداران ارایه میشود.

لوله پوش فیت پلی ران پروتکت جزو لوله کندسوز یا خوداطفا محسوب شده و به رنگ طوسی کم رنگ تولید میشود. لوله اتصالات پوش فیت پروتکت پلی ران در عین حال ویژگی های کم صدا بودن را نیز دارند.

اما در یک لیست قیمت دیگر لوله اتصالات پوش فیت پلی ران, لوله اتصالات سایلنت پلی ران را شاهد هستیم که قیمت های آنها کمی بالاتر از پوش فیت پروتکت است. این لوله های پلی ران به رنگ کرم نخودی رنگ بوده و ویژگی سایلنت یا بی صدایی خیلی خوب داشته و با این حال ضدحریق میباشند.

جدیدترین محصولات پوش فیت پلی ران را بایستی در لیست قیمت لوله پوش فیت پلیران جنرال سایلنت مشاهده کرد که به رنگ آبی بوده و هم ویژگی بی صدایی و هم ویژگی خود اطفایی را در حد بالا داشته و گران قیمت ترین لیست پوش فیت پلی ران هستند.

نمایندگی پلیران

فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار نمایندگی رسمی فروش محصولات پوش فیت پلی ران , پلی اتیلن و دیگر محصولات پلیران در بارار تهران بوده و علاوه بر این نمایندگی لوله آذین, نیوپایپ, پوش فیت نیوفلکس, نمایندگی سوپرپایپ, پوش فیت سوپرفیت, نمایندگی لوله اتصالات پنج لایه بهتراشان و ایزوپایپ اصفهان, عاملیت فروش لوله های درزدار و api سپاهان و سپنتا, لوله های مانیسمان اهواز, اتصالات رده 40 بنکن, لوله های مانیسمان وارداتی, نمایندگی شیر فلکه سیم ایتالیا و کیزایران و بسیاری از برندهای مطرح در صنعت ساختمان است. جهت استعلام قیمت و دریافت پیش فاکتور اقلام مورد نیاز با ما تماس گرفته و یا لیست اقلام مورد نیاز خود را از طریق شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

پوش فیت پلی ران

سیستم لوله کشی پوش فیت از جدیدترین و به روز ترین تولیدات لوله کشی فاضلاب ساختمان محسوب میشود. یکی از مهمترین بخش های سیستم پوش فیت, که نقطه قوت پوش فیت پلی ران محسوب میشود, استفاده از ارینگ های با کیفیت در تولید لوله و اتصالات پوش فیت است. تقریبا میتوان گفت که ارینگ های سیستم پوش فیت در صورت ضعف میتوانند نقطه منفی لوله کشی پوش فیت محسوب شوند. از این رو با توجه به استفاده از ارینگ های آلمانی با کیفیت میتوان گفت که لوله اتصالات پوش فیت پلی ران در صورت اجرای صحیح و استاندارد طول عمری بیش از 50 سال دارند. از آنجا که در حال حاضر طول عمر مفید بناهای امروزی در همین حد است, میشود به شکل قاطع گفت که همپا با عمر یا ساختمان, پوش فیت پلی ران قابل استفاده و بهره برداری است.

از برتریهای دیگر پوش فیت پلی ران تنوع در ساختار و مدل و سایز بندی لوله و اتصالات است. قطرهای مختلف لوله یکسر سوکت و دوسرسوکت در قطر 200,160,125,110,75,50 , انواع زانو 87 و 45 و 30 درجه , کوتاه , بلند و بست خور, انواع سه راهی 87 و 45 درجه مساوی و تبدیلی, انواع تبدیل پوش فیت, سه راه بازدید پلیران, دریچه بازدید پوش فیت, رابط پوش فیت, درپوش تست پوش فیت, سیفون شترگلویی بلند یک تکه و کوتاه, سیفون با دریچه بازدید, عضایی پشت بام, کفشور سیفون دار,بوگیر, بست پایدار دیواری و بست سقفی جوشی, بست پایه دار قابل رگلاژ , بست آویز, انواع بست روکش دار پایدار و سقفی آویز و ابزارآلات پوش فیت از  محصولات نمایندگی پوش فیت پلیران در تهران است.

لیست قیمت پارس پلاست

قیمت لوله پوش فیت 110

قیمت لوله پوش فیت 110 که در لیست قیمت لوله اتصالات پوش فیت پلی ران درج شده به صورت لوله های 50 سانتی, 1 متری, 2 متری و 3 متری وجود دارد که در همه متراژ آنها به صورت یکسرسوکت و دوسر سوکت تولید میشود.

در هنگام تهیه لیست اقلام مورد نیاز بایستی علاوه بر متراژ به دو سر یا یکسر سوکت بودن آنها نیز دقت شود. در حال حاضر به صورت تقریبی قیمت هر متر لوله پوش فیت 110 حدودا 200 هزار تومان است که با توجه به نوع پوش فیت اعم از پروتکت, سایلنت یا جنرال سایلنت افزایش میابد. در صورت نیاز به استعلام قیمت لوله و اتصالات پوش فیت پلی ران و دریافت پیش فاکتور با نمایندگی لوله و اتصالات تماس بگیرید.

نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *