تعمیرکار کولر آبی شبانه روزی

اعزام فوری سرویس کار و تعمیرکار کولر آبی شبانه روزی

تلفن: 09129352189 بدون تعطیلی همراه با تجهیزات و لوازم کولر آبی شبانه روزی

خرابی و خاموش شدن کولر آبی در ساعات پایانی روز و در طول شب و در روزهای تعطیلی به دلیل عدم دسترسی به سرویس کار و تعمیرکار کولر آبی شبانه روزی و یا بعضا سراغ داشتن کسی که همراه خود لوازم کولر آبی را نیز به همراه داشته باشد, میتواند شب بدی را برای ما رقم بزند. به همین دلیل و با توجه به اینکه شهر بزرگی مثل تهران نیاز به خدمات تاسیساتی اینچنینی دارد, ما را بر این داشت که خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی شبانه روزی را برقرار کرده و همراه با این خدمات تهیه و فروش لوازم را نیز ارایه میدهد.

تعمیرکار کولر آبی شبانه روزی

تعمیرکار کولر آبی شبانه روزی

یک سرویس کار و تعمیرکار کولر آبی شبانه روزی بایستی با پیش بینی ایرادهای رایج کولر آبی علاوه بر همراه داشتین لوازم و قطعات مصرفی کولر با تسلط بر نوع عملکرد و کاربری قطعات بتواند در مواقعی که نیاز به ابداع و ترفندهایی باشد, آنها را به موقع به کار ببرد.

هر چند که کولر آبی دارای ساختار پیچیده ای نیست, اما به دلیل اینکه تعمیرکار کولر آبی شبانه روزی ممکن است در مواقع پایانی شب یا روزهای تعطیلی نتواند به قطعات مورد نیاز دسترسی کامل داشته باشد, بایستی بتواند که با به کار بردن این روشها حداقل به صورت موقت کار راه اندازی کولر را انجام دهد. با این وجود ممکن است برخی اوقات نتوان کاری برای تعمیر کولر آبی از پیش برد.

از کار افتادن کولر یا روشن نشدن آن , خنک نبودن باد کولر یا کم بودن شدت جریان باد در کنار نشتی آب و سر و صدای ناهنجار کولر از جمله مشکلاتی هستند که بیشترین خرابی را در طول 24 ساعت دارند. یکی از شایع ترین خرابی هایی که باعث باد نزدن کولر میشود, پاره شدن تسمه کولر آبی در هنگام شب است. تهیه یک تسمه کولر در صورت آشنایی با روش نصب تسمه و یا کمک گرفتن از یک تعمیرکار شبانه روزی کولر راه حل چنین مشکلی است. بعضا اتفاق میفتد که فولی  موتور نیز از جای خود خارج شده و موجب شود که موتور کولر نتواند نیروی خود را به پروانه منتقل کند.

اما اصلی ترین و گران ترین ایراد کولر مربوط به خرابی موتور کولر آبی است. سوختن سیم پیچ موتور, خرابی درب و بوشن موتور و گیرپاژ کردن موتور کولر که دلایل متعددی دارد , کولر را از کار انداخته و اگر برای راه اندازی کولر عجله دارید, راهی جز تهیه موتور کولر نو و سالم و نصب آن ندارید. چرا که تعمیر موتور کولر چند روز طول میکشد و به هیچ وجه نمیتوان این کار را در محل و به صورت فوری انجام داد.

ضمن اینکه تعمیر موتور کولر برای هر موتوری قابل انجام نبوده و یا ارزش تعمیرات ندارد. به همین دلیل در اینگونه موارد بایستی به دنبال سرویس کار یا تعمیرکار کولر آبی شبانه روزی بگردید که امکان تهیه موتور کولر را داشته باشد.

خنک نبودن کولر آبی اغلب به دلیل خیس نشدن پوشال کولر است. گرفتگی لوله اتصالات آبرسان پوشال, خرابی پمپ آب کولر و عدم وجود آب در کف کولر از دلایل خیس نشدن پوشال کولر آبی است. رفع گرفتگی و نصب پمپ آب کولر نو و موجود کردن آب کف کولر راهکار رفع این ایراد است.

عدم وجود آب در کف کولر ممکن است به دلیل سوراخ بودن کفی کولر, خرابی شناور یا بسته و بودن و قفل بودن شیر آب کولر است.

سرویس کولر آبی شبانه روزی

سرویس کولر آبی شبانه روزی به دلیل تاریکی کمتر انجام میشود, اما در صورت عدم امکان سرویس کولر در طول روز میتوانید با هماهنگی سرویس کاران ما و سفارش پوشال کار , تعویض پوشال و راه اندازی و روعن کاری کولر را با ایجاد روشنایی در محل در شب هنگام نیز انجام دهید.

لوازم کولر آبی شبانه روزی

در صورت نیاز به قطعات و لوزم کولر آبی به صورت شبانه روزی و 24 ساعته کافی است که با تلفن مندرج تماس گرفته تا برای ارسال قطعه مورد نظر هماهنگ کنید. در صورت نیاز به تعمیرکار کولر آبی شبانه روزی نیز هماهنگ کنید. لوازم موتور کولر , پمپ آب کولر, تسمه , کابل کولر, شناور و … از قطعات پر مصرف کولر در طی شبانه روزی هستند.

اندازه گیری تسمه کولر آبی

اما برای تهیه تسمه کولر لازم است که سایز تسمه کولر را داشته باشیم. به طور نرمال برای کولرهای 6500 و 7000 سایز تسمه کولر نمره 68 است. کولر آبی 4500 و 5000 تسمه سایز 58 یا  59 و برای کولر های 3500 سایز تسمه 44 و 45 است. این سایز تسمه را با پیچ های پایه دینام میتوان رگلاژ نمود اما به دلیل اینکه تسمه پاره شده و نو روی تسمه نمره آن از بین رفته و ممکن است یکی دو سایز بالا پایین باشد, برای پیدا کردن سایز تسمه میتوان طول تسمه را متر کرده و عدد طول تسمه بر حسب سانتیمتر را تقسیم بر 2/54 نمود. چرا که سایز تسمه بر حسب اینچ میباشد.

در صورت نیاز به قطعه و لوازم یا سرویس و تعمیرکار کولر آبی شبانه روزی با ما تماس بگیرید.

نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *