تاسیسات شبانه روزی شرق تهران

خدمات تاسیسات شبانه روزی شرق تهران تلفن : 09129352189-22537778

اجرا و تعمیرات لوله کشی و تاسیسات ساختمان, تشخیص ترکیدگی و نشت یابی, نصب و تعمیر شیرآلات ساختمان و لوازم بهداشتی, عیب یابی و تعمیرات شوفاژ , سرویس و تعمیرات موتورخانه و مشعل, سرویس و تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری,نصب و تعمیرات توالت فرنگی, رفع گرفتگی لوله فاضلاب, سرویس وتعمیرات کولر آبی و سلولزی و کلیه خدمات لوله کشی تاسیسات شبانه روزی شرق تهران و محدوده به صورت فوری.

برای خرید با نمایندگی لوله و اتصالات تهران تماس بگیرید.

تاسیسات شبانه روزی شرق تهران

خدمات تاسیسات شبانه روزی شرق تهران

خدمات تاسیسات تهران بطور 24 ساعته بوده و شما می توانید در 365 روز سال با تماس با ما درخواست متخصص و مشاوره نمایید. اجرا و تعمیرات لوله کشی آّب و فاضلاب، لوله کشی گاز، لوله کشی شوفاژ و سیستم های گرمایشی و سرمایشی، عیب یابی و تعمیرات موتورخانه شوفاژ مرکزی؛ سرویس مشعل، دیگ، بویلر، منبع موتورخانه، کلکتور، پمپهای شوفاژخانه، لوله کشی، نصب و تعمیرات پکیج دیواری،نصب و تعمیر رادیاتور و آبگرمکن گازی، پمپ آب خانگی و مخزن ذخیره آب، نصب و تعمیر شیرالات و لوازم بهداشتی، تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی با دستگاه، لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله با ژنراتور و دستگاه تراکم هوا، لوله و دیگر خدمات تاسیسات لوله کشی شبانه روزی در منطقه شرق تهران است.

ارایه خدمات به کلیه مناطق شرق از شمال شرق تا جنوب شرق از بلوار ارتش, ازگل, لویزان شیان, حکیمیه, تهرانپارس, فرجام, رسالت, شمس آباد, مجیدیه, نیروهوایی, تهران نو, خاقانی, خیابان دماوند, پیروزی , نبرد, شهدا, بلوار ابوذر و محدوده اطراف این مناطق است.

لوله کش شرق تهران

خدمات لوله کشی ساختمان هم از بابت انواع و هم از نظر نوع اجرا تنوع زیادی دارد. لوله کشی آب و فاضلاب, لوله کشی پکیج و شوفاژ, لوله کشی گاز , لوله کشی آتش نشانی و موتورخانه و انواع دیگر لوله کشی برای تجهیز و راه اندازی تاسیسات مختلف ساختمانی از انواع لوله کشی ساختمان هستند. هر یک از اینها روشهای مختلفی برای اجرا داشته که با توجه به شرایط ساختمان انتخاب و اجرا میشوند.

لوله کشی آب و شوفاژ یا پکیج در حال حاضر با لوله های تک لایه پلاستیکی و پنج لایه و با دو روش روکار و توکار انجام میشوند. این نوع لوله کشی میتواند به صورت کلکتوری یا رایزری انجام شده و در هنگام اجرا بررسی میشوند.

لوله کشی فاضلاب معمولا به صورت توکار و در هنگام ساخت بنا انجام شده و به ندرت برخی از قسمت های آن ممکن است روکار باشد. لوله کشی فاضلاب این روزها با لوله های پی وی سی یا پوش فیت انجام میشود.

برای اجرای لوله کشی گاز نیز دو روش لوله کشی روکار و توکار قابل اجراست.

به دلیل خرابی های احتمالی و نیاز به اصلاح و تغییرات ممکن است لوله کشی ساختمان نیاز به تعمیرات و نوسازی داشته باشد که حتما بایستی از کارشناسان و مجریان خبره لوله کشی تاسیساتی استفاده شود. در صورت نیاز به تعمیرات لوله کشی ساختمان خود به کارشناسان تاسیسات شبانه روزی شرق تهران با ما تماس گرفته تا هر منطقه ای که باشید لوله کش سیار شرق تهران به محل اعزام کنیم.

خدمات تاسیساتی شرق تهران

خدمات تاسیساتی علاوه بر لوله کشی ساختمان,  رنج گسترده ای داشته و تاسیسات گرمایشی سرمایشی مانند نصب و تعمیرات موتورخانه , رادیاتور و پکیج شوفاژ دیواری, کولر آبی نیز جز این دسته بندی محسوب میشود. هر یک از موارد فوق به صورت تخصصی انجام شده و بایستی اذعان کنیم که کمتر تاسیساتی وجود دارد که به تمامی موارد فوق اشراف کامل داشته باشد.

نصب و تعمیر شیر الات شرق تهران

نصب و تعمیر شیرآلات از جمله ساده ترین و عمومی ترین خدمات تاسیسات شبانه روزی شرق تهران است که شامل نصب و تعمیرات خرده کاری شیرآلات و لوازم بهداشتی تاسیساتی ساختمان میشود.

نصب و تعمیر شیر ظرفشویی , روشویی, توالت ایرانی و فرنگی , نصب شیر و علم دوش , نصب و تعویض شلنگ های تاسیساتی, نصب و تعمیر توالت فرنگی و وال هنگ, نصب و تعویض و آب بندی سیفون ظرفشویی و روشویی و دیگر نشتی های ریز و درشت از جمله خدمات تاسیسات شبانه روزی شرق تهران است.

نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *