نمایندگی فروش لوله و اتصالات

پایپ بازار نمایندگی فروش لوله و اتصالات ساختمانی

اگر چه در برخی موارد نیازی نیست اما در اغلب مواقع خرید از نمایندگی فروش لوله و اتصالات ساختمانی هم از لحاظ قیمتی مناسب تر بوده و هم به جهت اصالت کالا اهمیت بسیاری دارد. امروزه لوله و اتصالات ساختمانی در صنعت ساختمان سازی طوری انتخاب و تهیه میشوند که هم اندازه خود ساختمان طول عمر داشته باشند و از این جهت برای بهینه سازی و کاهش استهلاک ساختمان بایستی از بهترین و به روزترین متریال استفاده کرد. به دلیل اینکه طراحی و ساخت اقلام تاسیساتی بایستی از با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده شده و با برندهای منحصر به فرد در بازار شناخته میشود, به همین دلیل ممکن است عده ای برای سود بیشتر اقدام به تولید و فروش لوله اتصالات و لوازم تاسیساتی کم کیفیت و تقلبی نموده و اینجاست که اهمیت خرید از یک نمایندگی فروش لوله و اتصالات به چشم می آید.

نمایندگی فروش لوله و اتصالات ساختمانی

بازار نمایندگی فروش لوله و اتصالات ساختمانی

با وجود تنوع در محصولات مختلف در زمینه لوله و اتصالات ساختمانی و صنعتی, پایپ بازار با سابقه بیش از دو دهه در فروش لوله و اتصالات فلزی و پلیمری و همچنین تجهیزات تاسیساتی به تدریج نمایندگی بسیاری از این محصولات را اخذ کرده و به بهترین شکل ممکن و با قیمت کف بازار اقدام به توزیع محصولات بین همکاران , انبوه سازان و کارخانه داران محترم کرده است.

فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار نمایندگی لوله و اتصالات فلزی مانیسمان, درزدار,گالوانیزه, لوله اتصالات پلیمری آب , فاضلاب , سیستم های گرمایشی و آبرسانی,لوله اتصالات گازرسانی, لوله و لوازم آتش نشانی و اطفای حریق, انواع شیر فلکه برنجی , چدنی و صنعتی,فلنج و لرزه گیر, انواع اتصالات صنعتی , لوازم گرمایش از کف, عایق تاسیسات و فوم گرمایش از کف, لوله اتصالات کشاورزی,انواع دیگ و مشعل و لوازم موتورخانه مرکزی شوفاژ, انواع بست و ساپورت و کلیه لوازم و تجهیزات مربوط به تاسیسات ساختمان و لوله های صنعتی از جمله زمینه هایی هستند که برای خرید آنها میتوانید از پایپ بازار استعلام بگیرید. آشنایی کامل و تسلط به وندور لیست لوله اتصالات ساختمانی و صنعتی و مشاوره با کارشناسان فروش ما از مزایای خرید لوله و اتصالات پایپ بازار است.

نمایندگی فروش لوله و اتصالات آهنی, لوله مانیسمان بدون درز اهواز, لوله SEAMLESS رده 20,رده 40 , رده 80 و رده 160 وارداتی, لوله و اتصالات استیل, لوله درزدار و API سپاهان و سپنتا, نمایندگی لوله آذین سپاهان, نمایندگی نیوپایپ, نمایندگی پوش فیت پلی ران , نمایندگی پلیکا گلپایگان , نمایندگی لوله اتصالات پی وی سی سمنان , نمایندگی سوپرپایپ, بهتراشان, نمایندگی پوش فیت سوپردرین, نمایندگی نیوفلکس و محصولات گیتی پسند, نمایندگی شیر فلکه سیم ایتالیا, کیزایران, کیتز ژاپن, شیر گازی ایران, ایران شیر, شیر گازی امین, سامین, آذر, آهارکو, نمایندگی فلنج سازی اراک, مشهد,نمایندگی شیرآلات چدنی میراب, وگ بی همتا, وگ امید گلستان,شیرود, فاراب, اکون,سام,نمایندگی لرزه گیر صنعتی ارتعاشات صنعتی ایران,لوله و اتصالات آتش نشانی و لوازم آتش نشانی آریاکوپلینگ, انواع بست و ساپورت لوله های آب و فاضلاب و آتش نشانی و کلیه ملزومات تاسیساتی با برندهای مختلف.

مهم ترین نمایندگی های لوله و اتصالات ساختمانی

در زمینه لوله های فلزی لوله گالوانیزه ساوه و سپنتا حرف اول را در بازار ایران میزنند. در زمینه لوله های درزدار سیاه لوله های سپاهان , سپنتا و کچو معروف هستند که البته لوله های ای پی آی که نوع لوله درزدار قوی تر محسوب شده, تولیدات ایرانی سپاهان و سپنتا بی رقیب هستند. نمایندگی فروش لوله و اتصالات پایپ بازار این محصولات مهم را نیز به فروش میرساند.

لوله مانیسمان در ایران فقط در کارخانه اهواز تولید شده و لوله های چینی و اروپایی با آن رقابت میکنند. اتصالات مانیسمان نیز هم از نوع وارداتی مانند بنکن داشته و هم تولیدات داخلی مانند میثاق, امین, دلتا و جوش ایران تولید کننده آنها هستند. شرکت های داخلی دیگری هم در کنار برندهای داخلی بالا تولید کننده اتصالات درزدار جوشی هستند.

اتصالات گالوانیزه خارجی با برندهای مک , توپی برزیل و دیگر برندهای چینی بوده و انواع ایرانی آنها با کیفیت کمابیش قابل قبول تولید میشوند.

شیرآلات برنجی و شیر فلکه های برنجی کیز ایران, کیسان , ایران شیر از برندهای ایرانی و شیر فلکه و شیرآلات برنجی سیم ایتالیا و کیتز ژاپن مارکهای خارجی هستند که بخش مهمی از نمایندگی فروش لوله و اتصالات پایپ بازار را تشکیل میدهند.

لوازم موتورخانه به جز برخی پمپ ها اغلب در ایران تولید شده و دیگ شوفاژ کار , مشعل ایران رادیاتور, منابع کویل و دوجداره در داخل تولید میشوند. پمپ های آبرسانی نیز با برند پنتاکس و انواع چینی در کنار پمپ آب موتوژن , الکتروژن, دیزل ساز موارد داخلی هستند.

لوله اتصالات تک لایه لوله آذین؛ یزدبسپار, بیست بسپار, نیک بسپار و … برندهای داخلی تقریبا بدون رقیب خارجی و لوله و اتصالات نمایندگی نیوپایپ, سوپرپایپ, ایزوپایپ, ایزی پایب, بهتراشان, جی پایپ از برندهای لوله پنج لایه هستند.

لوله پلیکا فاضلابی گلپایگان پی جی , پارس پلاست زنده رود, یاس سمنان از برندهای لوله پلیکا بوده و لوله پوش فیت پلی ران, سوپردرین و نیوفلکس از بازرترین برندهای داخلی بوده و تقریبا بدون رقیب هستند.

کف قیمت ها را از فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار, نمایندگی فروش لوله و اتصالات ساختمانی در تهران با ارسال بار به کلیه شهرستانها بخواهید.

نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *