خدمات تاسیساتی پونک

لوله کشی و خدمات تاسیساتی پونک ارایه کلیه خدمات لوله کشی ساختمان و تاسیسات گرمایشی سرمایشی ساختمان.

اجراو تعمیرات لوله کشی آب سرد و گرم مصرفی, لوله کشی گاز , شوفاژ , پکیج, فاضلاب ساختمان, نصب و تعمیر موتورخانه شوفاژ مرکزی, نصب و تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور, نصب , راه اندازی و سرویس کولر آبی و اسپلیت, نصب و تعمیر شیرالات, توالت فرنگی, وال هنگ و لوازم بهداشتی تاسیساتی,نصب و تعمیرات فلاش تانک توکار و روکار, نصب و تعمیرات توالت فرنگی و روشویی, بازسازی سرویس بهداشتی, لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله با ژنراتور فنر با مناسب ترین قیمت لوله بازکنی, تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی بادستگاه. رفع نم و رطوبت و تعمیرات سرویس بهداشتی حمام دستشویی و کلیه خدمات تاسیسات پونک همراه با کارشناسی و قیمت دهی نهایی پیش از اجرای و تعمیرات مربوطه.

خدمات تاسیساتی پونک

خدمات تاسیساتی پونک شبانه روزی

خدمات تاسیساتی پونک مجموعه ای از کلیه خدمات تاسیساتی و لوله کشی پونک را در برگرفته و با داشتن تیمی قوی و حرفه ای در تک تک زمینه های تاسیسات لوله کشی ساختمان نیروی متخصص دارد.

در  حیطه امور و خدمات تاسیساتی همه کارها حتی آب بندی یک سیفون ساده تا نحوه ارایه قیمت لوله کشی ساختمان و خدمات مربوطه نه تنها به یک مهارت فردی مرتبط است بلکه میتوان با کار مستمر و ساختاری مشخص به انضمام تخصص و مهارت کافی دراین زمینه هم رضایت مشتریان را جلب نمود و هم اینکه به پیشرفت مجموعه خدمات لوله کشی کارا کمک نمود.

لیست قیمت پوش فیت پلیران

خدمات لوله کشی پونک

بخش مهمی از خدمات تاسیساتی پونک, خدمات اجرای و تعمیرات لوله کشی ساختمان اسنت که در بخش نخست بایستی عیب یابی و تشخیص درست انجام شود. البته بسیاری از کارهای لوله کشی و خدمات تاسیساتی نیاز به تشخیص نداشته و حتی به صورت تلفنی میتوان قیمت دهی را انجام داد.

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب سرد و گرم مصرفی, لوله کشی آب روکار و توکار, لوله کشی شوفاژ رفت و برگشت ساختمان, لوله کشی شوفاژ روکار و توکار, لوله کشی پکیج دیواری, اجرای لوله کشی فاضلاب ساختمان , سرویس بهداشتی , آشپزخانه و لوله های اصلی ساختمان, تعمیر لوله کشی فاضلاب خانگی و تجاری, انشعاب پلیکا , UPVC , پوش فیت و پلی اتیلن. عیب یابی و تشخیص ترکیدگی و نشتی لوله با دستگاه و یا به صورت تجربی.

لوله کشی گاز پونک

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز, تغییرات کلی و جزیی لوله کشی گاز, خرده کاری لوله کشی گاز, گازکشی ساختمان , آشپزخانه , پکیج, بخاری , شومینه لوازم گازسوز, جوشکاری لوله گاز با لوله مانیسمان و درزدار توسط لوله کش گاز مجرب خدمات تاسیساتی پونک اشرفی اصفهانی.

تعمیر موتورخانه شوفاژ پونک

تعمیر و راه اندازی تاسیسات شوفاژ و سیستم های حراراتی و برودتی , سرویس و نگهداری شوفاژخانه مرکزی, بازسازی کلی موتورخانه شوفاژ مرکزی.

تنطیم مشعل , سرویس مشعل , نصب و تعمیر مشعل, تعویض رله , شیربرقی , یون , جرقه زن و دیگر قطعات مشعل

تابستانی و زمستانی کردن شوفاژخانه, تغییر فصل موتور خانه شوفاژ, هواگیری و بازوبست کردن شیرفلکه پمپ و واحدهای مسکونی

تعمیر , تعویض و نصب دیگ و پره های دیگ چدنی و فولادی, شوفاژکار و ام آی تری, تعمیر و بازسازی و جوشکاری لوله کشی کلکتور و موتورخانه, نصب , تعمیر , تعوبض و شستشوی اسیدشویی منبع کویل دار و دوجداره, نصب , لوله کشی و تعویض منبع انبساط.

نصب , تعمیر و تعویض پمپ شوفاژ و آب گرم مصرفی, پمپهای 2HV , “2AA و سایر پمپها, تعویض واسطه پمپ و کوپلینگ پمپ

نصب و تعمیرات پمپ های آب ساختمان, پمپ تحت فشار خانگی , جتی و بشقابی , نصب و لوله کشی مخزن ذخیره آب و کلیه امور لوله کشی و خدمات تاسیساتی پونک شبانه روزی.

نصب و تعمیر شیرآلات پونک

نصب و تعمیر شیرالات مخلوط اهرمی , دوش حمام

سینک ظرفشویی ,دیواری دستشویی ,توالت ایرانی و فرنگی

نصب , تعمیر و تعویض شیرفلکه ورودی واحد آپارتمان

نصب لوازم و تجهیزات سرویس بهداشتی

فول ست و آیینه باکس

نصب روشویی کابینتی , سنگ و چینی

نصب و لوله کشی ماشین لباسشویی

ماشین ظرفشویی و یخچال ساید

نصب توالت فرنگی , بیده و وال هنگ دیواری توکار

ما اجناس مورد نیاز را خود راسا یا توسط مشتریان گرامی از نمایندگی لوله و اتصالات خریداری میکنیم تا هم کیفیت و هم قیمت بهتری را برای مشتری در نظر بگیرند. در صورت نیاز به لوله کشی با خدمات تاسیساتی پونک تماس بگیرید.

نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *