لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست

در این نوشته لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست را مورد بررسی قرار میدهیم. هماطور که میدانید لوله کشی فاضلاب یکی از مهمترین بخش های لوله کشی ساختمان است. لوله کشی ساختمان با لوله اتصالات مختلفی از جمله لوله پلیکا یا PVC اجرا شده و پارس پلاست یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید لوله های پی وی سی فاضلابی, برق و ناودانی در کشور است. به طور کلی به غیر از لوله های پلیکا برقی سه نوع لوله پلیکا فشار ضعیف, نیمه قوی و فشار قوی تولید میشود که پارس پلاست هر سه کلاس آنها را به همراه اتصالات متنوع در سطح و حجم بالایی تولید میکند.

لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست

پارس پلاست سابقه تولید زیادی نداشته(حدود 10) اما در همین مدت کوتاه با ارایه قیمت های مناسب و کیفیت عالی توانسته بسیاری از رقبای پرسابقه را به چالش بکشد. اتصالات پارس پلاست زنده رود در 2 مدل سبک و سنگین یعنی هواکشی ناودانی و نیمه قوی فاضلابی تولید میشوند. در ادامه آخرین لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست را مشاهده میکنید.

parsplast1402

لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست زنده رود

همانطور که در لیست قیمت پارس پلاست درج شده است, لیست قیمت لوله فاضلابی نیمه قوی در سایزبندی 32,40,50,63,75,90,110,125,160,200,250,315 و لوله های ناودانی یا هواکشی از قطر 50 تا 125 آورده شده است. صفحه بعد به لوله های برقی از سایز 20 تا 40 اختصاص داشته که در دو نوع خم سرد و گرم به همراه زانو و کوپلینگ آمده است.

بخش بعد اتصالات فاضلابی است که در سایزهای مختلف از قطر 40 تا 250 وجود دارد. زانو 90 درجه پارس پلاست, زانو 45 درجه, سه راهی 90 درجه, سه راهی 45 درجه, سه راهی 90 و 45 درجه تبدیل, تبدیل هم مرکز, تبدیل کج, , کوپلینگ یا بوشن ترمزدار و بدون ترمز, سیفون یا شترگلویی, چهارراهی 110, سه راهی دریچه بازدید, سه راهی خم, درپوش معمولی و دوطرفه, فلنچ پلیکا, کلاهک, موفه یا رابط انبساطی از اتصالات فاضلابی لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست هستند.

اتصالات ناودانی بخش بعدی لیست قیمت بوده که وزن کمتر و بهای پایینتری داشته و برای لوله کشی هواکش استفاده شده و تقریبا مانند بیشتر اقلام فاضلابی در لیست ناودانی پارس پلاست زنده رود هم مشاهده میشوند.

از دیگر اقلام لیست قیمت پارس پلاست, میتوان به اتصالات پارس فیت اشاره کرد. این اتصالات که با ابداع صنعتگران پارس پلاست طراحی و تولید شده, مانند یک غلاف از دو سمت لوله را در برگرفته و از دو سمت چسب خور میکنند. این مساله موجب آب بندی عمر و غیرقابل نفوذ در لوله کشی فاضلاب میشود.

زانو 90 و 45 درجه, کوپلینگ یا بوشن پلیکا,سراهی 90 و 45 درجه مساوی و تبدیلی از اقلامی هستند که با مدل پارس فیت تولید میشوند.

از دیگر اتصالات لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست, اتصالاتی هستند که برای درین سیستم های برودتی مانند کولر گازی و داکت اسپلیت کاربرد دارند. زانو 45 و 90 درجه دو سر کوپل 25 و 32,سه راهی سه سرکوپل مساوی و تبدیل 25 و 32 و کوپلینگ 25 و 32 از اتصالات پارس درین هستند.

نمایندگی پارس پلاست در تهران

برای خرید مطمین و ارزان بهتر است از فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار نمایندگی پارس پلاست در تهران خرید خود را انجام داده و یا حداقل یک استعلام قیمت بگیرید. اصالت کالا و تخفیف های باورنکردنی به همراه تهیه دیگر اقلام مورد نیاز از مزایای خرید از پایپ بازار محسوب میشود. سازندگان و فروشندگان همکار میتوانند از تخفیف های ویژه ما بهرمند شده و در صورت نیاز به راهنمایی به آنها مشاوره خرید دهیم.

کیفیت لوله پارس پلاست

به صورت تجربی و ضمنی اگر کیفیت یک کالا را 100 فرض کنید, پارس پلاست حداقل نمره 95 میگیرد. البته اگر قیمت بسیار مناسب پارس پلاست را در نظر بگیرید, این عدد بایستی از 100 نیز بیشتر باشد. در بین برندهای هم قد و قواره پارس پلاست هیچ لوله ای هم قیمت و کمتر از پارس پلاست نیست که قیمت های مناسب پارس پلاست را داشته باشد. در بین برندهای مطرح تولیدکننده لوله و اتصالات پلیکا فاضلابی, پارس پلاست مناسب ترین قیمت را داشته و به همین دلیل تقاضای خرید بسیار دارد. کیفیت پارس پلاست مورد تایید ناظرین تاسیسات مکانیکی ساختمان بوده و در وندور لیست آنها قرار دارد.

کاربردهای لوله پارس پلاست

لوله کشی فاضلاب ساختمان, لوله کشی فاضلاب شهری, زهکشی باغات و زمین های کشاورزی, لوله کشی هواکشی و تهویه مطبوع, لوله کشی ونت فاضلاب, لوله کشی درین کولر گازی و سیستم های برودتی, لوله کشی استخر از عمده کاربردهای پارس پلاست هستند.

جهت دریافت پیش فاکتور و اطلاع از تخفیف های لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست با ما پایپ بازار بگیرید.

نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *