خدمات تاسیسات لوله کشی ساختمان جنت آباد

خدمات تاسیسات لوله کشی ساختمان جنت آباد شمالی جنوبی مرکزی 24 ساعته و بدون تعطیلی –  تلفن: 09129352189 شبانه روزی

اجرا و تعمیرات لوله کشی ساختمان و تاسیسات گرمایشی و سرمایشی, اجرا و تعمیرات لوله کشی آب سرد و گرم و شوفاژ, لوله کشی پکیج دیواری و زمینی, لوله کشی گاز خانگی, لوله کشی فاضلاب با پلیکا و پوش فیت, نصب و تعمیر شیرآلات و لوازم بهداشتی, نصب و تعمیر توالت فرنگی و وال هنگ, نصب و تعمیرات روشویی و فلاش تانک, رفع نشتی و تعویض سیفون ظرفشویی و روشویی, نصب و تعمیر رادیاتور شوفاژ, رفع نشتی و هواگیری شوفاژ, سرویس و تعمیر پکیج شوفاژ دیواری, عیب یابی و تعمیرات موتورخانه, سرویس و تعمیر مشعل موتورخانه, جوشکاری لوله و منبع موتورخانه, رفع گرفتگی و لوله بازکنی, عیب یابی و تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه, بازسازی و تعمیرات سرویس بهداشتی, رفع نم و بوی بد فاضلاب و کلیه خدمات تاسیسات لوله کشی ساختمان جنت آباد شمالی جنوبی و مرکزی.

خدمات تاسیسات لوله کشی ساختمان جنت آباد

خدمات تاسیساتی لوله کشی ساختمان جنت آباد جنوبی شمالی

خدمات تاسیسات ساختمان کارا به صورت اورژانسی و فوری آماده ارایه 24 ساعته خدمات لوله کشی تاسیساتی جنت آباد شمالی و جنوبی در کمتر از عرض 1 ساعت است. خدمات ما میتواند با تهیه کلیه اقلام مورد نیاز کار باشد و یا اینکه شما میتوانید خود نسبت به خرید لوازم اقدام کنید. کلیه امور مربوط به خدمات تاسیساتی لوله کشی جنت آباد توسط مجریان و تعمیرکاران خبره و با تجربه انجام میشود.

در حرفه سرویس های خدمات تاسیساتی معمولا کار لوله کشی گاز به صورت تخصصی توسط افراد حاذق انجام شده, کار موتورخانه شوفاژ و پکیج و رادیاتور هر کدام به صورت جداگانه توسط متخصص مخصوص خود, اجرای لوله کشی آب و فاضلاب ؛ نصب و تعمیر شیرآلات و لوازم بهداشتی هم هریک به صورت افراد مجرب انجام میشود. کار تعمیرات و خرده کاری لوله کشی و تاسیساتی نیز توسط تعمیرکاران حرفه ای صورت میگیرد.

اما به دلیل در هم تنیدگی این تخصصها برخی از افراد به دلیل توانایی, استعداد, علاقه و تجربه ای که دارند, چندین مورد از امور فوق را تواما بلد بوده و انجام میدهند. در ادامه برخی از خدمات تاسیسات لوله ساختمان جنت آباد را آورده ایم.

خدمات لوله کشی جنت آباد

از جمله خدمات لوله کشی ساختمان در جنت آباد میتوان به دو مورد اصلی یعنی کار اجرای لوله کشی آب و فاضلاب, لوله کشی گاز , لوله کشی پکیج اشاره کرد. در فاز تعمیرات نیز این امور توسط افرادی که بخش اعظم کار و تخصصشان خرده کاری است, صورت میگیرد.

عیب یابی لوله کشی , تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی و رفع نم نیز توسط این متخصصان انجام میشود. لوله کشی تک لایه و پنج لایه آب و پکیج, لوله کشی پلیکا و پوش فیت, تبدیل لوله کشی چدن به پلیکا کار لوله کش های فاضلاب کار است.

لوله کشی گاز نیز شامل اجرا توسط مجریان دارای تاییدیه و یا اصلاح, تغییرات و جابجایی لوله کشی گاز توسط جوشکارهای حرفه ای لوله انجام میشود. نرخ های ارایه خدمات تاسیسات لوله کشی ساختمان در جنت آباد طبق قیمت لوله کشی ساختمان به صورت توافقی انجام میشود.

تعمیر موتورخانه جنت آباد

سرویس موتورخانه شوفاژ , تعمیر و نگهداری شوفاژخانه, نصب و راه اندازی موتورخانه, عیب یابی,بازسازی و نوسازی شوفاژ خانه, تنظیم و سرویس مشعل گازی, تعمیرات مشعل ایران رادیاتور , اتمسفر و سایر مشعل ها, تعویض قطعات مشعل,رله,یون,شیربرقی

نصب , تعمیر و تعویض دیگ شوفاژ , تعویض پره های دیگ, نصب و تعمیر پمپ شوفاژ , تعویض واسطه و کوپلینگ پمپ سیرکوله, نصب , تعمیر و تعویض منبع دوجداره و کویل دار, شستشوی منبع کویل با اسید

نصب ,تعویض و لوله کشی منبع انبساط, نصب و تعمیر کلکتور شوفاژ, لوله کشی و  جوشکاری موتورخانه, تعمیر و تعویض شیرفلکه های موتورخانه از دیگر خدمات تاسیساتی جنت آباد شمالی جنوبی است.

نصب و تعمیر شیرآلات جنت آباد

نصب و تعمیر شیرالات بهداشتی اهرمی و مخلوط, نصب شیر دوش و علم حمام , سینک ظرفشویی, تک پایه و دیواری دستشویی و توالت, لوله کشی و نصب شیرآلات توکار و روکار, نصب و تعمیر وال هنگ و فلاش تانک توکار و روکار, نصب روشویی کابینتی و معمولی, نصب لوازم و وسایل سرویس بهداشتی, اکسسوری و ایینه باکس, نصب و تعمیر فلاش تانک , بیده, نصب و تعمیر توالت فرنگی , تعویض مکانیزم و قطعات فرنگی, تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی, نصب و لوله کشی ماشین لباسشویی, ماشین ظرفشویی , یخچال ساید و دستگاه تصفیه آب خانگی, و کلیه خدمات تاسیسات لوله کشی ساختمان جنت آباد شمالی جنوبی مرکزی شبانه روزی به صورت اورژانسی و فوری.

 

نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *